Saturday, December 1, 2007

SvartpåSvartoch magväskan

Gokväll!


Jag vill börja kvällen med ett wow till en magväska. Inte den där magväskan som var poppis under 90-talet. blä, inte den. Utan en väldigt snygg en från hermes. Den skulle vara väldigt användbar till festandet då man slippen bära runt på en axelremsväska och att man då kan ha nödvändiga saker i den som cash, money och laxar etc och kunna röra på sig samtidigt när man partar :)
Bild från decades blogg












Vem gillar inte svarta kläder? speciellt svart på svart kan vara väldigt snyggt om man kombinerar det rätt. Kolla bara in till vänster, fint! Snyggt och rock n roll-igt är det.
Min garderob består i stort sett av svarta plagg... så jag har lagt det svarta i ett lite mer oåtkomligt ställe så att jag inte plockar fram en hel outfit som är svart. (ett tips till de som ofta har på sig svart o vill kombinera lite grann!) Bara för att jag är en sucker för svarta plagg o har på mig i princip hela svarta outfits då jag har ont om tid för att plocka fram kläder. Denna bild från The sartorialist






Och lite andra bilder från Ready to wear Vår 2008 . . .
(dessa bilder från style.com)

Alexander wang, Bagdley Mischka, Burberry Prorsum




Celine, Chanel, Derercuny






Diane Von Furstenberg, Dolce & Gabbana, Fendi





Jean Paul Gaultier, Jens Laugesen, Marc by Marc Jacobs






Michael Kors, Prada, Rachel Comey



No comments: